Wishlist

Nu tänkte jag att jag inte skulle vara så jävla tråkig och skriva ett till värdelöst inlägg utan faktiskt ta chansen att samla ihop mej själv och min blogg och bestämma vad jag måste ha för hösten.

Nummer ett är en sån där underbar Angel Wing Ring som Rachel Zoe skrev om på sin hemsida. Underbar.

http://www.rachelzoe.com/anita-ko-wing-ring

Nummer två är en floral dress, dom går ju aldrig ut ur mode.


Nummer tre är svarta suede heels

Nummer fyra ny skinnjacka

Nummer fem nya jeans. Dom jag köpte från Dolce & Gabbana för ett tag sen har jag först nu börjat älska men man kan ju inte heller gå med dom varenda dag.


Damn det blev inga bilder bara en länk. Nöj er kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0